به گزارش روز سه شنبه ایرنا، نشریه «سان» نوشت: تراکتورسازی حالا می ‌خواهد اریکسون 70ساله را به تبریز منتقل کند تا سکان هدایت این تیم را به عهده گرفته تیم را ایحا کند و در ادامه‌ فصل تراکتورسازی را به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ایران تبدیل کند.
در مطلب نشریه انگلیسی آمده است: این تیم تبریزی در استادیوم یادگار امام که 80 هزار نفر ظرفیت دارد به میدان می‌ رود و الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی که پیش از این در وردربرمن آلمان مربی‌گری می ‌کرد هم از دیگر نامزدهایی است که برای تصدی پست سرمربیگری تراکتورسازی اعلام شده بود اما او در نهایت به باشگاهی در بوندس لیگا رفت.
در مطلب «سان» اضافه شده است: اریکسون در مقام یک مربی کارکشته که در تیم ' شن زی اف سی' در لیگ چین حضور داشت، پارسال از این تیم کناره گیری کرد.
«سان» می نویسد: تراکتورسازی که در لیگ برتر ایران حضور دارد، می ‌خواهد اریکسون را جانشین جان توشاک، سرمربی اسبق ولز و رئال مادرید، کند که اوایل ماه جاری میلادی بعد از حذف تیمش از جام حذفی ایران از تراکتورسازی کنار گذاشته شد.
اریکسون سوئدی پنج سال سکان هدایت سه‌ شیرهای انگلیس را در دست داشت و بعد از مدتی به عنوان سرمربی منچسترسیتی و لستر فعالیت کرد.
اریکسون سپس به چین رفت و چهار سال در لیگ این کشور سرمربی‌گری سه باشگاه را به عهده داشت.
اریکسون در صورت انتقال به ایران، تعداد کشورهایی که در آنها به مربیگری پرداخته است را به عدد هشت خواهد رساند.
اریکسون تاکنون در سوئد، ایتالیا، پرتغال، انگلیس، مکزیک و چین و ساحل‌عاج مربیگری کرده است و علاوه بر سرمربیگری تیم ملی انگلیس، به همراه سرمربی تیم ملی ساحل عاج هم در جام جهانی 2010 حضور داشته است.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم لیگ برتر بدون سرمربی مقابل پدیده مشهد به تساوی دست یافت.
این تیم در هفته هشتم روز جمعه آینده در تبریز به مصاف استقلال خوزستان می رود.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.