نماینده ولی فقیه  در آذربایجان شرقی گفت: مسئولان شهری و مدیران ارشد استانی موظف به رفع موانع موجود برای پیشبرد برنامه های پروژه مترو تبریز هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه خاطرنشان کرد: تعلل در اجرای این پروژه پذیرفتنی نیست و باید در کمترین زمان ممکن این پروژه به نتیجه برسد.
وی خاطرنشان کرد: همه مدیران شهری در قبال این پروژه بزرگ شهری مسئول هستند و باید با جدیت و با همراهی و تعامل شاهد توسعه حمل و نقل عمومی در استان باشیم.
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به فعالیت‌های شبانه روزی مجموعه قطار شهری گفت: با توجه به مطالعات خط پنج مترو تبریز در صورت امکان تلاش خواهیم کرد مترو را تا خسرو شهر برسانیم.
مصطفی مولوی خاطرنشان کرد: با رسیدن مترو تا خسرو شهر بدون شک بخشی از نیاز مردم مناطق اسکو، ایلخچی، خسرو شهر و فاز دو سهند در استفاده از حمل و نقل عمومی رفع خواهد شد. 
گفتنی است در ادامه این نشست  حجت الاسلام آل هاشم  از نزدیک در جریان نحوه ساخت، آخرین اقدامات و آخرین وضعیت اجرای پروژه قطار شهری تبریز قرار گرفت و در پایان از مرکز کنترل فرمان مترو بازدید کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.