به گزارش یکشنبه ایرنا، محمد ناظم الشریعه پس از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم بلاروس در جمع خبرنگاران افزود: در بازی اول هم حریف سخت بود و هم مسابقه سختی داشتیم و این درحالی است که بازیکنانم هم در شرایط ایده آل نبودند.
ناظم الشریعه با بیان اینکه بعضی از بازیکنان برای اولین بار بود که پیراهن تیم ملی را می پوشیدند، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه نتیجه بازی برای ما مهم نبود و بیشتر می خواستیم بازیکنان را محک بزنیم ولی این برد باعث شد تا شاگردانم از لحاظ روحی و روانی به شرایط خوبی دست یابند.
سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: خیلی خوشحال هستم که در نیمه دوم بازی سوار بر بازی شدیم، ولی این پیروزی نباید باعث شود تا دیگر حریفان را ضعیف پنداریم، زیرا اوکراین در بازی امروز خود نشان داد تیم سرسخت و تا دقیقه پایانی، دنبال توپ و پیروزی است و مطمئن هستم مقابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت.
وی در مورد برنامه های آتی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: در آبان ماه سفر پنج شش روزه ای به برزیل داریم و بعد تورنمنت قزاقستان را در پیش خواهیم داشت که از لحاظ رنکینگ، بهترین های جهان در این مسابقات حضور خواهند داشت.
ناظم الشریعه ادامه داد: همچنین در دی ماه بازی با اسپانیا را خواهیم داشت که به نوبه خود در رشد و توسعه و پیشرفت بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان بسیار تاثیر گذار خواهند بود.
تورنمنت چهار جانبه فوتسال تبریز به مناسبت تبریز 2018 بین تیم های ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین از یکم تا سوم مهر ماه در سالن پورشریفی تبریز در حال برگزاری است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.