به گزارش ایرنا، عباس ترابیان با اشاره به اهداف برگزاری این تورنمنت افزود: آماده سازی تیم ملی فوتسال برای همه شرایط و زمان ها یکی از اهداف این نشست می باشد و به این منظور از تیم های مطرح دنیا که توانسته اند در FIFA DAY (روز فوتبال) حضور داشته باشند دعوت کرده ایم.
وی، با بیان اینکه کشورمان این آمادگی این را دارد که هر ساله این مسابقات را میزبانی کند، عنوان کرد: این پیشنهاد قبلا نیز داده شده که اگر کشوری اعلام میزبانی کند در اولویت ما قرار دارد و دو تیم بلاروس و اوکراین از تیم های با تجربه اروپا بوده و تیم ژاپن هم که جزو رقبای قدیمی تیم ملی فوتسال ایران است حضور دارند و این رقابت ها می تواند دستیابی به اهداف مربیان ما را قوام بخشد.
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با وجود اینکه برگزاری این مسابقات در شرایط فعلی سخت می باشد معتقدم که برگزاری این تورنمنت باعث رشد و توسعه فوتسال در ایران و سپس در آسیا می شود.
وی یادآور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان متفاوت از دیگر مسابقات در این تورنمنت حضور پیدا خواهد کرد و این در حالی است که بیشتر بازیکنان تیم جوانان بوده و امیدوارم در این مسابقات به رشد و توسعه قابل قبول دست یابیم.
دولماش سرمربی تیم فوتسال بلاروس نیز در این نشست خبری افزود: با توجه به اینکه تیم بلاروس تمرینات زیادی نداشته ولی از برگزاری این مسابقات به نحو احسن برای آماده سازی تیم بلاروس در بازی های آتی بهره خواهیم برد، امیدوارم جایگاه اول این رقابت ها را کسب کنیم.
الکساندر کسندور سرمربی تیم اوکراین نیز گفت: بیشتر بازیکنان تیم اوکراین کم سن و سال هستند و این رقابت ها تمرین خوبی خواهد بود تا عملکرد بازیکنانم را بسنجم و امیدوارم تماشاگران زیادی برای تماشای این تورنمنت به سالن مسابقات بیایند.
فرونو گارسیا سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن هم اظهار داشت: به کمک برگزاری این تورنمنت می توانیم مقابل تیم های پر قدرت آسیا و جهان رقابت قابل قبولی را انجام دهیم و نقاط ضعف و قوت تیم خودمان را بشناسیم.
برنامه مسابقات در روز اول به ترتیب ذیل می باشد؛
از ساعت 16
اوکراین – ژاپن
از ساعت 18
ایران - بلاروس
مسابقات چهارجانبه بین المللی ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین از یکم تا سوم مهر ماه جاری به مناسبت رویداد تبریز 2018 در سالن پور شریفی تبریز برگزار می شود.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.