به گزارش ایرنا، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز شنبه در مراسم رژه یگان های مسلح گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: احیای دین و پیروی از راه و رسم شهدای کربلا الگوی مردم ایران در در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس اقتدار، عزمت و اتحاد مردم ایران را در مقابل بیگانگان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نشان داد.
وی افزود: جوانان در هشت سال دفاع مقدس نیز با تاسی از امام حسین (ع) و یاران باوفایشان جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و به شهادت رسیدند.
وی اضافه کرد: هدف دشمن در دوران جنگ تحمیلی براندازی نظام بود که مردم ایران با همراهی نیروهای مسلح و با دست خالی در مقال این زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کردند.
آیت الله پورمحمدی ادامه داد: اتحاد مثال زدنی و ایستادگی ایرانیان در آن دوران موجب هراس دشمنان و شکست آنها شد.
وی گفت: امروز نیز کشور ما در جنگ اقتصادی با دشمن است و باید هوشیار و آگاه به این موضوع باشیم و در برابر دشمنان و فشارهای اقتصادی آن ها ایستادگی کنیم.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این مراسم افزود: اقتدار، امنیت و سربلندی امروز را مدیون خون شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.
سرهنگ صادق نوری افزود: وحدت و همدلی نیروهای مسلح، رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
وی اضافه کرد: با برگزاری سالانه رژه نیروهای مسلح ، توانمندی، اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می شود.
وی ادامه داد: ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار مجاهدت کرده و اجازه نخواهد داد دشمنان چشم طمع به این آب و خاک داشته باشند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.