طاهره اسدی فرد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای بنیه علمی و دانش عکاسان شاخه نجوم و نیز آشنایی با تازه های این هنر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کارگاه آموزشی عکاسی نجوم با مشارکت مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در روزهای ١١ و ١٢ مهر ماه برپا می شود.
وی اضافه کرد: در این کارگاه شرکت کنندگان علاوه بر شرکت در کار عملی عکاسی آسمان در شب، با مباحثی چون سوژه های عکاسی نجومی، مبانی مقدماتی عکاسی نجومی، ابزار مورد استفاده در عکاسی نجومی، عکاسی میدان دید باز، کادربندی و هنر در عکاسی نجومی، پردازش تصاویر میدان دید باز و عکاسی پانوراما و همچنین رنگ ها و واقعیت در عکاسی نجومی آشنا می شوند.
وی گفت: برای شرکت کنندگانی که حضور موثر در این کارگاه داشته باشند، گواهی شرکت به صورت مشترک از سوی انجمن سینمای جوان ایران و مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه صادر خواهد شد.
وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه می توانند با مراجعه به سایت انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس WWW.IYCS.IR و مطالعه فراخوان کارگاه، نسبت به ثبت نام و شرکت در آن اقدام کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.