سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت که اگر بازیکنان این تیم همان شرایطی که در تمرینات دارند را در بازی با پارس جنوبی جم پیاده کنند، می‌توانند اولین برد ماشین سازی را به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایسنا رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز درگفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه درباره بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم درچهارچوب هفته‌ هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: در ابتدا جا دارد ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین را به مردم ایران و به ویژه مردم تبریز تسلیت عرض کنم. درخصوص بازی با پارس جنوبی هم اولین شروع ماست در بازی های لیگ البته ما کارمان را با برتری مقابل ستاره کاسپین بابل آغار کرده بودیم که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و به دور بعد صعود کردیم.

او ادامه داد: بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما شد و با این بازی شناخت و  شرایط بهتری برای تیم پیداکردیم و با تمریناتی که بعد از آن بازی انجام دادیم حرکت رو به جلویی برای آینده برداشته‌ایم حرکت بچه ها در زمین به گونه ای است که به ما انگیزه کار می‌دهد، آنها خوب دارند تمرین می کنند امیدوارم شروع کار ما در لیگ که بازی سختی با پارس جنوبی جم است که کادر فنی شایسته بازیکنان خوب وتیم منسجمی دارد موفق ظاهر شویم ان شاالله بچه‌ها اگر همان شرایطی که در تمرینات دارند را در بازی اعمال کنند می توانیم اولین برد ماشین سازی را به ارمغان بیاوریم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: این پیروزی می‌تواند راه ما را هموارتر کند. کسب این پیروزی راحت نیست ولی امیدواریم. اگر بازیکنان ما با تمرکز و کمتر اشتباه کردن و با تفکر پیروز شدن پا به میدان بگذارند، بردن پارس برای ما دور از دسترس نخواهد بود و قطعا به میدان می آییم تا خودمان و هواداران ماشین سازی را شاد کنیم.

وی در مورد هواداران باشگاه هم اظهار کرد: هواداران رکن اصلی یک باشگاه هستند همیشه از حضور تماشاگران به نیکی یاد کردم. در ورزشگاه آمدن تماشاگران به ما انگیزه می‌دهد، درواقع دوپینگ بسیار خوبی برای ما است، به خصوص که ماشین سازی تیم با قدمت و ریشه دار فوتبال تبریز است امیدوارم طوری عمل بکنیم که خاطرات خوب گذشته ماشین سازی را دوباره در اذهان هواداران زنده کنیم هدف ما این است که بتوانیم به فوتبال تبریز خدمت کنیم و امیدواریم که به استادیوم بیایند و ما را تنها نگذارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.