به گزارش ایرنا، ساسان فرشی حق رو روز سه شنبه در حاشیه برگزاری کمیته تخصصی اقتصادی و صنعتی پیشگیری از وقوع جرم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مشکلات متعدد واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استانداردهای اجباری اغلب ناشی از نبود اطلاع آن ها از قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد است.
وی اظهار داشت: اغلب واحدهای تولیدی بعد از اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت با استنباط اینکه پروانه اخذ شده تنها مجوز لازم و کافی برای مبادرت به تولید است، اقدام به فعالیت تولیدی و خدماتی می کنند.
مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی یادآوری کرد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و جلوگیری از وقوع جرایم تولید غیراستاندارد و غیرمجاز و ارایه خدمات غیرمجاز ناشی از نبود اطلاع و آگاهی صاحبان صنعت و تولید اقدام های لازم انجام شد.
فرشی حق رو ادامه داد: در این راستا آخرین لیست محصولات مشمول استانداردهای اجباری در شاخه تولیدات و خدمات از طریق این اداره کل به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای اطلاع و بهره برداری ارسال شد.
وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های ذیربط نیز موظف به اطلاع رسانی به متقاضی اخذ پروانه بهره برداری و یا پروانه کسب در مورد محصولات و یا خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری در بدو مراجعه شدند.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.