به گزارش ایرنا، علیرضا قادری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان از آمادگی برای بازگشایی خبرداد و گفت: در سالجاری تحصیلی 11 هزار و 200 دانش آموز سرکلاس درس حاضر می شوند و در این راستا کار ساماندهی یک هزار و 100 معلم نیز انجام شده است.
وی اضافه کرد: در تمامی کشورهای توسعه یافته به آموزش و پرورش توجه ویژه می شود زیرا توجه به این حوزه به توسعه پایدار با مردمانی پویا منجر خواهد شد.
وی آینده نگری و تثبیت مدیریت در امور اجرایی را زمینه ساز پیشرفت و توسعه عنوان کرد و اضافه کرد: با توجه به تاکید چشم انداز آموزشی در سند توسعه شهرستان، تحول در نظام آموزشی و تامین نیروی انسانی کارآمد با بهره گیری از برنامه ریزی های جامع ضروری و حیاتی است.
قادری همچنین به سرانه دانش آموزان مدارس عجب شیر اشاره کرد و افزود: در سالجاری 300 میلیون ریال برای این شهرستان تخصیص یافته که با تقسیم آن به تعداد دانش آموزان، سرانه هر دانش آموز مبلغ بسیار ناچیزی می شود و این در شان نظام تعلیم و تربیت کشور نیست.
فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه گفت: بازگشایی مدارس نویدبخش توسعه، پیشرفت و بالندگی کشور است و امیدواریم امسال شاهد رشد و پویایی و موفقیت همه دانش ‌آموزان به‌ ویژه دانش آموزان کنکوری باشیم تا بتوانند با قبولی در بهترین دانشگاه‌ های کشور در رشد و توسعه کشور نقش ‌آفرینی کنند.
عادل اصغر پور افزود: بازگشایی مدارس یکی از رخدادهای مهم فرهنگی است و نیاز است که تمامی زیرساخت ها و امکانات لازم برای ارایه خدمات کیفی به دانش آموزان و کادر آموزشی در شهرستان مهیا شود.
وی ادامه داد: توجه به پرورش مهارتی و پژوهشی دانش آموزان در کنار آموزش های تئوری مساله مهمی است که در اهداف سال تحصیلی جدید باید از سوی کادر آموزشی با جدیت دنبال شود.
وی گفت: استفاده از ابزار آموزشی نوین و به کار گیری مربیان و معلمان با تجربه زمینه پرورش آینده سازان را فراهم و فرایند موفقیت در تمام مقاطع تحصیلی را ایجاد می کند.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.