معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: طبق بررسی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، با نفوذ سامانه پرفشار سطح زمین، از بعد از ظهر روز سه شنبه تا پنج شنبه، دمای استان سه الی پنج درجه به ویژه در منطقه ارسباران کاهش می‌یابد.     محمد اشجعی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، از بعد از ظهر سه شنبه تا روز پنج شنبه، وزش باد شدید موقتی، کاهش نسبی دما، افزایش ابر و در برخی نواحی استان به ویژه نواحی شرقی و شمالی، بارش باران و احتمال رعد و برق و در ارسباران مه گرفتگی پیش بینی می‌شود. 
 وی ادامه داد: جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به دلیل وزش باد شدید و بارش رگباری اقدامات لازم انجام شود. 
 وی با اشاره به وضعیت آب و هوای شهرستان‌های استان در 24 ساعت گذشته، افزود: شهرستان میانه با دمای هوای 38 درجه بالای صفر و شهرستان سراب و ورزقان با دمای هوای شش درجه بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین شهرستان‌های استان هستند. 
 معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که طی 24 ساعت گذشته تبریز در گرم ترین زمان32 درجه بالای صفر و در خنک‌ترین زمان 16 درجه بالای صفر بوده است، افزود: دمای فعلی تبریز 28 درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته سه درجه خنک‌تر شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.