تمرینات تراکتورسازان پس از یک روز استراحت در کمپ اختصاصی باشگاه پیگیری شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تراکتورسازان پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان روز شنبه در کمپ اختصاصی باشگاه ریکاوری کرده و روز گذشته نیز به استراحت پرداختند‌.
 
تراکتورسازان پس از یک روز استراحت ظهر امروز در کمپ اختصاصی باشگاه حضور پیدا کرده و زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند.
 
اعضای کادر فنی تیم در این تمرین برنامه‌های تاکتیکی خود را برای دیدار مقابل پدیده مشهد به بازیکنان منتقل کردند.
 
علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه در تمرین امروز سرخ‌پوشان حاضر شد و تمرینات تیم را از نزدیک نظاره‌گر شد.
 
 
مدیرعامل تراکتورسازی امروز ساعات شلوغی را پشت سر گذاشت.
 
اسدی پس از بازگشت از سفر کاری خود به تبریز امروز جلسات متعددی را با بازیکنان و کادر فنی و همچنین سایر کمیته ها برگزار کرد.
 
وی امروز ساعت 11 صبح ضمن حضور در تمرین تیم از نزدیک مسائل پیرامون تیم را بررسی کرد.
 
اسدی پس از پایان تمرین ابتدا با مربیان سرپرست و اعضای کادر فنی به طور خصوصی صحبت کرد و نکات لازم را برای ایجاد همدلی و وفاق بین همه اعضا گوشزد کرد.
 
مدیرعامل باشگاه پس از آن جلسه ای را با حضور همه بازیکنان تیم برگزار کرد و ضمن برشمردن مسائل اخلاقی و رفتاری و همچنین تکریم و احترام بزرگترها زمینه کسب موفقیت و رسیدن به اهداف مورد نظر را توضیح داد.
 
وی هواداران و تماشاگران تراکتورسازی را سرمایه های گرانقدر این تیم قلمداد کرد و از بازیکنان خواست تا تمام هم و غم خود را برای شاد کردن دل میلیونها انسان عاشق و دوستدار واقعی و دلسوز بگذارند و با اتحاد و همدلی روزهای آلوده به التهاب تغییرات را با موفقیت پشت سر بگذارند.
 
گفتنی است؛ تیم تراکتورسازی روز یکشنبه هفته آینده به‌مصاف تیم پدیده می‌رود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.