مسئول کمیته روابط عمومی و فرهنگی تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان گفت: حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم ایرانی در این تور قطعی شده است.

ناصر هوشیار مسئول کمیته روابط عمومی و فرهنگی سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص برگزاری این دوره از تور اظهار داشت: تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم ایرانی در این رقابت‌ها قطعی شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، تیم ملی و یک تیم تبریزی دیگر از تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود. البته احتمال این موضوع وجود دارد که تا چند روز دیگر برخی تیم‌های دیگر اضافه شوند.

مسئول کمیته روابط عمومی تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم که بهترین دوره از این تور را بهتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم. هدف از برگزاری چنین تور‌های بین‌المللی نشان دادن زیبایی‌ها و مکان‌های گردشگری هستیم. به همین علت از برخی سازمان‌ها علی الخصوص شهرداری تبریز درخواست داریم که از این بابت کمک حال تور باشند.

هوشیار در ارتباط با وضعیت نه چندان جالب توجه تیم شهرداری تبریز گفت: این تیم در دوره قبلی تور توانست عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کند و یکی از بهترین‌ تیم‌های دوچرخه‌سواری در قاره آسیا است. اما متاسفانه مسئولان شهرداری تبریز اصلا توجه جالب توجهی به این تیم ندارند و چندان وضعیت مناسبی هم ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.