به گزارش شنبه ایرنا، علی عبدالله‌ زاده، شب گذشته زننده دومین پنالتی تیم تراکتورسازی مقابل نفت آبادان بود؛ این مدافع آبادانی که از نفت آبادان به تراکتورسازی پیوسته است، با ضربه‌ای کم ضرب توپ را به وسط دروازه تیم نفت آبادان زد تا دروازه‌بان آبادانی توپ را مهار کند.
عبدالله‌زاده با انتشار پستی از هواداران تیم تراکتورسازی بابت از دست دادن پنالتی معدرت خواهی و اتهام خیانتش را رد کرد.
وی نوشت: اگر می‌خواستم تراکتورسازی در این بازی ببازد، دلیلی نداشت پاس گل بدهم.
وی علت انتشار این پست را فشار هواداران تیم تراکتورسازی در فضای مجازی دانست و افزود: من آبادانی هستم و به آبادانی بودن خود افتخار می‌کنم، اما پول حرامی را ‌به سفره خانواده‌ام نبردم و هیچ خیانتی به تیم تراکتورسازی نکردم.
وی در ادامه پستش آورده است: من در این بازی یک بار توپ را از روی دروازه تراکتورسازی بیرون کشیدم، چند بار توپ حریف را دفاع کردم و یک پاس گل هم دادم، آیا این اسمش خیانت است؟
در ادامه پست آمده است: موقع زدن ضربات پنالتی خیلی‌ها حاضر به قرار گرفتن پشت ضربات پنالتی نشدند و تنها اشتباه من این بود که 2 دل شده و موقع زدن ضربه پنالتی زاویه را تغییر دادم و این شدت ضربه را کاست.
مدافع تیم تراکتورسازی عنوان کرد: من بابت از دست دادن ضربه پنالتی از هواداران واقعی تیم تراکتورسازی عذرخواهی می کنم و معتقدم این بی‌انصافی است که اسم من خیانتکار گذاشته شود؛ اگر دوست ندارید در تیم تراکتورسازی باشم و فکر می‌کنید در حال خیانت هستم، مشکلی نیست و من از این تیم می‌روم تا شما خوشحال شوید.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دیشب در یک بازی جذاب و دیدنی در حالی که سه بر یک از تیم نفت آبادان جلو بود، در پایان بازی به نتیجه سه به سر رضایت داد و در ضربات پنالتی بازی را به حریف واگذار کرد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.