شهردار کلانشهر تبریز بر ضرورت استفاده حداکثری از وسایل حمل و نقل استاندارد برای سرویس مدارس تاکید کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در گردهمایی هماهنگی و توجیهی بازگشائی مدارس و سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان مدارس استان، دانش آموزان را به‌ عنوان شهروندان کوچک که قشر زیاد جامعه را تشکیل می‌دهند، معرفی کرد. 
شهردار تبریز گفت: بحث احتمال آسیب بخصوص در اوقاتی که این دانش اموزان در سرویس مدارس حضور دارند، مهم بوده و اگر ایمنی جسمی و روانی آنها به خطر بیافتند سبب بروز چالشی بزرگ در جامعه می شود. 
وی با بیان اینکه توجه به قوانین سرویس حمل و نقل دانش آموزان باید در مدارس دولتی و غیر دولتی صورت گیرد، تغییر ساعات تعطیلی ادارات و مدارس را پیشنهاد داد. 
شهردار تبریز کاهش ترافیک را از ضروریات این طرح دانست و تصریح کرد: در کشور های توسعه یافته برای سرویس مدارس از وسایل حمل و نقل خاص استفاده می شود که استانداردهای لازم در آنها برای ایمنی دانش آموزان تعبیه شده است. 
گفتنی است، در گردهمایی هماهنگی و توجیهی بازگشائی مدارس و سرویس های حمل و نقل دانش آموزان مدارس استان آذربایجان شرقی با حضور شهردار تبریز، دادستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از برچسب سرویس مدارس استان رونمایی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.