به گزارش ایرنا، بهروز شریف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح 'احسان حسینی' به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌ شود و عزاداران می توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد و 70 مرکز نیکوکاری تحویل دهند.
وی، همچنین از توزیع پنج هزار پاکت احسان حسینی در بین هیات حسینی تبریز خبر داد و گفت: با کمک خیران مراکز نیکوکاری 10 هزار بسته غذایی در ماه محرم بین بیماران نیازمند تبریز توزیع خواهد شد.
شریف با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مساجد در استان آذربایجان شرقی تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) هستند، افزود: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک و کمک های نقدی به اطعام و احسان نیازمندان کمک کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد با هدف رسیدگی‌ به اقشار محروم اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با هیات های حسینی نذورات مردمی پس از جمع آوری بین نیازمندان توزیع می شود.
شریف تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره حساب امانی 0105583132001 یا با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #041*8877* با وارد کردن مبلغ مورد نظر نذورات خود را به دست نیازمندان برسانند.
3093/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.