به گزارش ایرنا، جواد محمودی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس مراغه افزود: برگزاری این آیین ها می تواند نقش بسزایی در به تصویر کشیدن حماسه آفرینی ها و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس داشته باشد.
وی ادامه داد: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس، نمادی از ایستادگی و اتحاد ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.
وی با اشاره به برگزاری آیین های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اضافه کرد: برگزرای رژه یگان های نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، آیین های بزرگداشت در مدارس و نیز ارائه خدمات رایگان کلینیک های نیروهای مسلح در این هفته بخشی از این برنامه هاست.
محمودی همچنین با اشاره به لزوم رعایت موازین ایمنی و امنیتی در آیین های عزاداری و مراسم رژه هفته دفاع مقدس گفت: براساس مصوبه شورای تامین پرواز انواع هلی شات و کوادکوپتر برای تصویربرداری منوط به اخذ مجوزهای لازم از فرمانداری است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست گفت: وجود وحدت بین آحاد مردم و مسئولان در هشت سال دفاع مقدس، زمینه ساز پیروزی، افتخار آفرینی ها و پیشرفت ها در آن سال ها و سال های اخیر بوده است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: اگر امروز رژیم صهونیستی، آل سعود و آمریکا به دنبال ایجاد قرارگاهی برای براندازی نظام اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور هستند، به دلیل واهمه آنان از گسترش فرهنگ جهاد و شهادت و انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: در جنگ اقتصادی، اگر دست در دست هم دهیم و با اتحاد و همدلی در مسیر تعالی آرمان های انقلابی حرکت کنیم، می توان بر مشکلات فائق آمد.
وی اضافه کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای تبیین و بهره گیری از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در بین نسل های آینده است.
وی با اشاره به برگزاری آیین های هفته دفاع مقدس افزود: برای این منظور در بیش از 200 پایگاه بسیج و حوزه های مقاومت، برنامه های فرهنگی با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.