سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح به عرض 35 متر شامل تملک املاک واقع در مسیر، کانال کشی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت مسیر بوده و با اعتبار 50 میلیارد ریال اجرا می شود.
وی یادآوری کرد: در ادامه این طرح جدول گذاری و اصلاح معابر کوی های صنعتی برای هدایت آب های سطحی انجام می شود.
شهردار منطقه 6 تبریز اظهار داشت: با توجه به الحاق روستاهای آناخاتون، سهلان، آلوار و اوغلی به تبریز هم اکنون اصلاح معابر، جدول گذاری، هدایت آب های سطحی و آسفالت ریزی معابر این روستاها در حال اجراست.
احمدزاده با بیان اینکه برای اجرای این طرح 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود، ادامه داد: این طرح هم اکنون دارای حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی گفت: عملیات عمرانی اصلاحات راستگرد هندسی پل آخونی نیز به منظور رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل تردد خودروهای در حال عبور در محدوده براساس مصوبه شورای ترافیک استان آغاز شده است.
شهردار منطقه 6 تبریز اظهار داشت: اجرای این طرح با توجه به عرض کم کنارگذر تقاطع غیرهمسطح آخونی به سمت کوی خطیب به عرض 4 متر و طول 265 متر تعریض می شود.
احمدزاده افزود: برای اجرای عملیات عمرانی اصلاحات هندسی و آسفالت آن حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود.
وی احداث باند کندرو تا پلیس راه در مسیر تبریز - صوفیان را از دیگر طرح های عمرانی این منطقه اعلام کرد و گفت: این طرح با 20 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود و هم اکنون 3 کیلومتر از این مسیر اجرا شده و حدود 500 متر نیز در حال اجراست.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.