به گزارش ایرنا، مهدی نوایی روز چهارشنبه در آیین استقبال و تجلیل از حسین صلاح الدین قهرمان پاورلیفتینگ اوراسیا به میزبانی گرجستان افزود: شهدا قهرمانان واقعی و ماندگاری هستند که جان خود را برای دفاع از آرمان های کشور تقدیم کردند و ورزشکاران باید راه و منش شهدا را الگوی خود قرار دهند.
وی گفت: ورزشکاران باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و آنها را قهرمانان واقعی خود می دانند و به عنوان الگو از آنها پیروی کنند.
نوایی به آخرین رتبه ورزش مراغه در استان نیز اشاره کرد و افزود: در ورزش بانوان رتبه اول و در ورزش آقایان رتبه دوم را در سطح استان کسب کرده ایم و مجموع ورزش شهرستان در آخرین آمار سال 97 در جایگاه دوم قرار دارد.
وی اضافه کرد: همت جامعه ورزشی، افزایش آمار بیمه های ورزشی و همچنین ساماندهی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در ارتقا این رتبه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حسین صلاح الدین قهرمان پاورلفتینگ اوراسیا نیز گفت: از جامعه ورزشی شهرستان و تمامی کسانی که چه مادی و چه معنوی در کسب این عنوان مرا همراهی کردند تشکر می کنم.
به گزارش ایرنا، حسین صلاح الدین در وزن 75 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا و اروپا شد.
این ورزشکار مراغه ای در قالب تیم ملی جمعه گذشته به این مسابقات اعزام شده بود.
این رقابت ها از 16 تا 20 شهریورماه به میزبانی گرجستان و با حضور ورزشکارانی از آسیا و اروپا برگزار شد.
صلاح الدین پیش از این نیز در آذر ماه 95 در مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ روسیه در وزن 82.5 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده بود.
پس از این مراسم، حسین صلاح الدین به طور رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
حدود 6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
این شهرستان با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.