رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: آذربایجان شرقی تلاش می‌کند ایده‌‌ی اجتماعی شدن سلامت را عملی کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی در اجلاس روسا، معاونان اجتماعی، بهداشتی و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان قطب دو کشور در تبریز اظهار کرد: اجتماعی شدن سلامت، برگشتن به اصل و سرشت بوده و انسان موجودی ذاتا اجتماعی است، با توجه به روحیه همدلی و همکاری در بین مردم آذربایجان، تلاش می‌کنیم تا ایده‌های ارزشمند سلامت را برای همه عملی کنیم.
وی اضافه کرد: خوشحالیم که هنوز هم افرادی برای کمک به مردم تلاش می‌کنند و این دومین جلسه در طول یک هفته است که جلساتی با حضور معاون اجتماعی وزیر در تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: عمل به تکلیف در وزارت بهداشت جریان دارد و این وظیفه اصلی حامیان سلامت است.
 صومی  با بیان این که یکی از معضلات جامعه ما عمل‌زدگی است، تصریح کرد: تلاش کنیم تا آموزه‌های اخلاقی و دینی در عمل ما نمایان باشد، عمل زدگی باعث می‌شود در صورت انحراف، در مرحله اول متوجه نشویم، اما بعدها خواهیم دید که چقدر از مسیر اصلی منحرف شده‌ایم، کاش روزی برسد که در عمل، راه امام حسین (ع) را ادامه دهیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه، پیام ارسالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را قرائت کرد.
اجلاس روسا، معاونان اجتماعی، بهداشتی و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان قطب دو کشور با حضور معاون اجتماعی وزیر بهداشت در مرکز ملی مدیریت سلامت در تبریز برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.