قائم‌‌ مقام شهردار تبریز گفت: اجرای طرح‌‌های مسیرگشایی مهم‌ ترین راهکاری است که می‌ تواند با رفع چالش‌ های ترافیکی و خدماتی، ارزش افزوده منطقه را ارتقا دهد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رسول موسایی در نشست شورای معاونین شهرداری تبریز که به میزبانی شهرداری منطقه 4 برگزار شد، با تاکید بر اینکه برنامه‌‌های خدماتی در مناطقی مشابه منطقه 4 از جایگاه خاصی برخوردار است، گفت: خدمات محله‌ ای، نیاز مستقیم و بی‌ وقفه زندگی شهروندان است؛ از این رو باید تمام سعی خود را برای اجرای مطلوب این ماموریت، به کار گیریم.
وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه4 تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان به کار گرفته است، افزود: علی‌رغم ویژگی‌‌های خاص این منطقه و چالش‌های درآمدی، شهرداری منطقه 4، فعالانه وارد حوزه‌‌های عمرانی و خدماتی شده است.
قائم‌‌ مقام شهردار تبریز با اشاره به گستردگی بافت فرسوده در محدوده شهرداری منطقه4 تبریز، پروژه‌ های مسیرگشایی را زمینه‌ ساز توسعه متوازن و ارتقای ارزش افزوده در منطقه خواند و تصریح کرد: توانمندسازی بافت‌ های فرسوده، از رهگذر همین طرح‌ ها اجرا می‌ شود و نقش کارساز در ایمنی سکونت و تسهیل برنامه‌ های خدمات شهری دارد.
موسایی، با تاکید بر اینکه برنامه‌ های مسیرگشایی باید به صورت منسجم اجرا شوند، تصریح کرد: اجرای همزمان طرح‌های مسیرگشایی، موجب وقفه در اجرا و هدررفت هزینه، زمان و انگیزه می‌ شود، بنابراین منابع، زمان و امکانات، باید به ترتیب اولویت‌ بندی، معطوف اجرای یک پروژه‌ مسیرگشایی شود.
قائم‌‌ مقام شهردار تبریز، به ظرفیت‌ های سرمایه‌ گذاری در حوزه منطقه4 اشاره کرد و افزود: توسعه برنامه‌ های خدماتی و عمرانی در این منطقه، نیازمند طرح‌ های مشارکتی و سرمایه‌ گذاری‌ های عملیاتی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، منابع انسانی را مهم‌ترین سرمایه شهرداری خواند و گفت: با توجه به همین اصل، باید امنیت شغلی کارکنان و کارگران مدنظر قرار باشد.
موسایی با اشاره به اینکه مدیریت، باید در هر بخش، به اقتضای زمان باشد، ادامه داد: با لحاظ این اصل در برنامه‌ و بودجه سال آینده، رویکردهای مختلف مناطق و سازمان‌ها، با انسجام و تمرکز بیشتری، اجرا می‌ شوند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.