به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه در نشست کارگروه های مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه افزود: با شناسایی این ظرفیت ها، برنامه ریزی مناسب و مدون برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی راحت تر و علمی تر می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون 6 کارگروه کشاورزی، صنعت، عمران و زیربنایی، گردشگری، استعلامات و طرح و برنامه در این مرکز ایجاد شده و با افزوده شدن کارگروه بانوان می توان از ظرفیت بانوان تلاشگر، خلاق و کارافرین نیز برای توسعه سرمایه گذاری استفاده کرد.
وی اضافه کرد: به منظور بررسی طرح های سرمایه گذاری و نیر رفع موانع و مشکلات پیش روی آنها، جلسات هر کارگروه متناسب با طرح های پیشنهادی هر 15 روز یکبار و به صورت مستمر برگزار شود و هر کارگروه موظف به شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری مربوط به حوزه خود بوده و در این راستا باید برنامه ریزی های مدونی از طریق دبیرخانه این مرکز انجام دهد.
شکری افزود: اطلاع رسانی مناسب توسط کارگروه های مرکز حمایت از سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاری و رفع موانع آن از طریق رسانه های گروهی و فضای مجازی نیز باید انجام شود.
وی ادامه داد: ایجاد اولویت بندی های مناسب برای سرمایه گذاری و انجام اقدامات راهبردی توسط این کارگروه ها ضروری و حیاتی است.
وی اضافه کرد: با ایجاد انسجام درون بخشی و همکاری برون بخشی می توان شاهد توسعه سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت و به دنبال آن اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در شهرستان خواهیم بود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.