عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر برنامه ریزی برای ارتقاء امنیت شغلی کارکنان شهرداری این کلانشهر تاکید کرد.
به گزارش  ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فریدون بابایی اقدم از بخشنامه معافیت 9 درصدی مالیات بر ارزش افزوده کارکنان پیمانکاری تامین نیرو در کشور خبر داد و گفت: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال یک بند از بخشنامه معاونت مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی، فعالیت های پیمانکاری تأمین نیروی انسانی را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کرد.
وی اضافه کرد: در این راستا می توان وضعیت استخدامی کارکنان حجمی طرف قرارداد شرکت همشهری را در عوض معافیت فعالیت های پیمانکاری تامین نیروی انسانی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده سامان داد.
بابایی اقدم عنوان کرد: بر همین اساس و در راستای تقویت امنیت شغلی کارکنان شهرداری تبریز  پیشنهاد می شود، شهرداری تبریز در گام اول به استناد رای فوق الذکر، تعداد 300 نفر از همکاران حجمی طرف قرارداد با شرکت تعاونی همشهری را به تامین نیرو تبدیل وضعیت کند.
وی تصریح کرد: سیاست گذاری شورا و شهرداری تبریز بر مبنای حفظ امنیت شغلی و ایجاد تعصب سازمانی پرسنل خدوم شهرداری و کاهش هزینه های جاری سالانه و افزایش بهره وری نیروی انسانی است و درصورت تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان حجمی طرف قرارداد شرکت همشهری به تامین نیرو، گام اول در جهت تامین امنیت شغلی نیروی انسانی شهرداری برداشته می شود. 
بابایی اقدم با تاکید بر ارتقای قرارداد کارکنان گفت: اقدامات اولیه در جهت اخذ مجوزهای لازمه برای تغییر قرارداد نیروی های تامین نیرو به کار معین نیز از وزارت کشور آغاز شده و در این راستا، دکتر ایرج شهین باهر، شهردار محترم تبریز دستورات لازم را به مدیران ستادی جهت پیگیری و حصول نتیجه صادر کرده‌اند.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن اعتذار از تاخیر در پرداخت های کارکنان شهرداری اظهار داشت: به واسطه محدودیت مالی شهرداری های کشور و کاهش ساخت و ساز شهری در تبریز شاهد تعویق در پرداخت حقوق دستمزد و بیمه در برخی شهرداری های مناطق دهگانه و سازمان های شهرداری تبریز هستیم، ولی با همدلی و همراهی همکاران شهرداری می توان از هزینه های اضافی  کاست تا بتوان به موقع برای پرداخت حقوق اقدام کرد.
بابایی اقدم متذکر شد: با رویکرد تقویت روحیه تعصب سازمانی می توان از بحران های مالی این چنینی گذر کرد و این امر محقق نمی شود مگر با همدلی کارکنان و مدیران شهرداری تبریز.
وی اظهار کرد: رفع نگرانی شغلی، کاهش هزینه های شهرداری، افزایش بهره وری کارکنان، بهره مندی از تمامی تجهیزات و امکانات شهرداری در اجرای عملیات عمرانی و خدماتی در ردیف اول برنامه ریزی های مدیریت کلان شهرداری تبریز قرار دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.