محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اهمیت تعامل و پیگیری مسائل تا حصول نتیجه، اظهار داشت: ما برای حل و فصل نیازمندی های شهرستان، همواره برای استفاده بهتر از ظرفیت های موجود در تلاش هستیم.
وی تشریح کرد: پروژه 4 خطه کردن محور میانه سرچم، تکمیل محور میانه - فیروزآباد، تکمیل و بهره برداری از راه اصلی میانه - میاندوآب - فیروزآباد - خلخال، نصب آسانسور در ایستگاه راه آهن، احداث یادمان دهقان فداکار، احداث گاوداری 6 هزار رأسی، اجرای شبکه فاضلاب و اجرای فاز دوم طرح هادی بلوار اسلام آباد از جمله مهم ترین خواسته های شهرستان برای پیگیری و حل آنهاست.
فرماندار میانه، همچنین مصوب نمودن احداث باند دوم 4 خطه کردن محور تیکمه داش -میانه، تخریب، بازسازی و بهسازی 5 کیلومتر محور میانه - هشترود، مرمت، بازسازی و ساماندهی ورودی های میانه از سمت زنجان و تبریز، تامین روشنایی ورودی میانه از سمت زنجان، تکمیل محور میانه - نیر، بازگرداندن قطار عادی حذف شده میانه -تهران، مشارکت 50 درصدی در احداث 3 باب مدرسه و تکمیل مجتمع آموزشی شهدای زینبیه را از جمله مهم ترین مسائل شهرستان میانه برشمرد که طی هفته های متوالی با حضور در وزارتخانه های مربوطه، مورد پیگیری قرار گرفته و دستور لازم برای اقدام اخذ شده است.
وی از نتیجه بخش بودن بسیاری از پیگیری ها در وزارتخانه های راه و شهرسازی و نیرو، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سازمان نوسازی مدارس استان ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال برای 11 کیلومتر از محور میانه - سرچم اختصاص یافت که این مبلغ می تواند انجام این پروژه را سرعت ببخشد.
مشایخی همچنین از حضور برخی معاونان وزرا و مدیران کل وزارت خانه ها در شهرستان میانه برای بررسی وضعیت و تسریع در انجام امور مورد درخواست و پیگیری شهرستان طی روزهای آتی خبر داد.
شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفر، دارای چهار بخش، پنج شهر، 17 دهستان و بیش از 330 پارچه روستا در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
6132/7231/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.