عضو شورای شهر تبریز گفت: بدون تردید برای هیچ شهرداری و مدیری، کارت دعوت داده نشده و هر شهرداری احساس می‌کند که نمی‌تواند به وظایف قانونی خود عمل کند، از نظر شرعی، اخلاقی و قانونی باید کنار رود تا کارگران و پاکبانان با عنایت به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، بیشتر از این آسیب نبینند.

به گزارش ایلنا، کریم صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز تاسف شدید از پرداخت نشدن حقوق برخی پرسنل شهرداری اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بی‌کفایتی و عدم احساس مسئولیت برخی مدیران مناطق شهرداری، شاهد پرداخت نشدن حقوق کارگران و پاکبانان برخی از مناطق شهرداری هستیم که اینگونه اهمال‌ کاری‌ها اصلا قابل بخشش نیست و بنده به صورت جدی از شهردار و شهرداران مناطق، پیگیر این بی عدالتی هستم.

وی افزود: این مشکل فقط در برخی مناطق است و نشان می‌دهد که مشکل اصلی از مدیران آن مناطق است  که توانایی پرداخت حقوق پرسنل‌شان را ندارند.

رئیس فراکسیون کارگران شورای شهر تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: بنده به صراحت و با صدای بلند عرض می‌کنم که اگر قرار باشد کارگری و یا پاکبانی به دلیل نداشتن پول شرمنده فرزندانش شود، ما هم بدون هیچ ملاحظه‌ای ، شرمنده مدیر آن کارگر و یا پاکبان خواهیم شد چرا که تامین امنیت شغلی و امنیت مالی و معیشتی کارگران، خط قرمز ما است.

عضو شورای شهر تبریز ابراز کرد: به زودی جلسه‌ای با شهردار و شهردارانی که مناطق آنها مشکل واریزی حقوق دارند، خواهیم داشت و مطمئن هستم که به یاری خدا برای حل اساسی این مشکل مهم و حیاتی، به راهکارهای خوبی خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: هر مقام مسئولی در مدیریت شهری، اعم از شهردار گرفته تا مسئول یک بخش کوچک در یک منطقه‌ای از شهرداری باید طبق قانون در کنار انجام وظایف محوله در حوزه‌های عمرانی‌، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نسبت به واریز حقوق پرسنلی که برای تحقق آن امر زحمت کشیده‌اند، نیز در چارچوب قانون و مقررات حساسیت و دقت ویژه‌ای داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر در ادامه در خصوص تکریم همه پرسنل شهرداری تبریز، گفت: اخیرا شاهد بودیم که برخی کارمندان رسمی نمونه و شایسته شهرداری تبریز مورد تکریم و تشویق قرار گرفتند که ضمن تقدیر و تشکر و تائید این حرکت، باید تاکید و اصرار داشته باشم که اگر قرار بر قدردانی است باید کلیه پرسنل نمونه و شایسته‌ای که در ذیل مجموعه شهرداری مشغول به کار هستند مورد تکریم و تشویق قرار گیرند.

وی افزود: این گونه حرکات، در تضاد آشکار با آموخته‌های دینی و مذهبی ما بوده و نماد عینی بی‌عدالتی است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.