استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی بزرگراه تبریز - هریس - اهر در سه قطعه با افزایش دستگاه های راه‌سازی به خوبی پیش می‌رود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  مجید خدابخش در بازدید هفتگی خود از عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- اهر، گفت: حدود 5 کیلومتر در این طرح گلوگاه سنگی وجود دارد که این امر روند عملیات اجرایی را با مشکل مواجه کرده بود که هم اکنون به 80 درصد پیشرفت رسیده است.
وی با بیان اینکه در قطعات بعدی این بزرگراه عملیات آسفالت‌ریزی انجام می شود، یادآوری کرد: نبود قیر مشکلاتی برای آسفالت‌ریزی این بزرگراه ایجاد کرده که با همراهی و پیگیری نماینده اهر و هریس در مجلس این مشکل نیز رفع می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بزرگراه تبریز - هریس - اهر 90 کیلومتر است که 45 کیلومتر از آن بهره‌برداری شده و 45 کیلومتر دیگر با ماشین‌آلات پیشرفته در حال اجراست.
خدابخش ادامه داد: امید است تا پایان سال 30 کیلومتر دیگر نیز آماده و آسفالت‌ ریزی شود تا مردم بتوانند از این جاده برای تردد استفاده کنند و به این ترتیب تنها 15 کیلومتر از این جاده برای سال 98 باقی می‌ماند.
وی با اشاره به اعتبار 130 میلیاردی بزرگراه تبریز- اهر گفت: این پروژه اولویت‌دار محدودیت اعتباری ندارد و پیمانکار پروژه هر قدر نیاز داشته باشد و بتواند جذب کند از طریق اسناد خزانه تخصیص می‌یابد.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.