رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این‌که اغلب صنایع زیر دست واحدهای پتروشیمی با کمبود مواد اولیه روبروهستند، گفت: در این ارتباط با بهره گیری از سامانه‌های مختلف، ازجمله بهین یاب میزان تولید و فروش هریک از صنایع پتروشیمی استان در حال بررسی است و موارد مغایر به تعزیرات حکومتی ارجاع می شود . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین نجاتی در جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اختفا استان با اشاره به تشکیل چندین پرونده ظن احتکار در صنایع مصرف کننده مواد پتروشیمی اظهار کرد: با توجه به ماموریت جدید معاونت نظارت و بازرسی سازمان، نحوه فعالیت واحدهای پتروشیمی دقیق تر از قبل مورد بررسی قرار می‌گیرد . 
وی با تاکید بر این موضوع که تصمیم های اتخاذ شده در ستاد احتکار مغایر با اصل حمایت از تولید و کسب و کار نیست، اضافه کرد: این ستاد موظف است تا ضمن برخورد با سودجویان، زمینه فعالیت راحت صنایع استان را فراهم کرده و نظر آحاد جامعه را جلب کند . 
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تعیین تکلیف بخشی از کالاهای احتکار شده، عنوان کرد: طی چند روز گذشته با حضور نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کمیته توزیع سازمان، 310 تن برنج خارجی در اختیار این شبکه برای ارائه به مصرف کننده نهایی قرار گرفت. 
وی از تخصیص میلگرد به پروژه های عمرانی معرفی شده از سوی معاونت عمرانی استانداری خبر داد و خواستار شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی به عنوان کارفرمای پروژه خواست در اسرع وقت نسبت به بازدید میدانی و روند تخصیص میلگرد اقدام نمایند .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.