استان مرکزی، قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مراغه شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیست و دومین دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور، به مدت دو روز و با شرکت هشت تیم در پیست کانوپولوی مراغه برگزار شد.
 
در دیدار پایانی این رقابت‌ها، تیم استان مرکزی با نتیجه 12 بر چهار کرمانشاه را مغلوب کرد و کاپ قهرمانی را بالای سر برد و کرمانشاه در جایگاه دوم ایستاد.
 
در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز اردبیل زنجان را شکست داد و عنوان سومی را از آن خود کرد.
 
تیم های گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی، زنجان، قزوین، فارس و کرمانشاه در این مسابقات حضور داشتند.
 
نفرات برتر این مسابقات توسط کمیته فنی تیم ملی کانوپولو برای حضور در رقابت های بین المللی انتخاب شدند که اسامی آنها متعاقبا از سوی این کمیته اعلام خواهد شد.
 
 
نخستین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته (ماتسوشیما) جام شهدا با قهرمانی آذربایجان شرقی در مراغه به پایان رسید.
 
در این مسابقات 200 کاراته کا در قالب 15 تیم از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان به رقابت پرداختند که در پایان تیم آذربایجان شرقی با 12 طلا، 14 نقره و 15 برنز به عنوان قهرمانی رسید.
 
آذربایجان غربی با 6 طلا، 8 نقره و 8 برنز دوم شد و اردبیل با 3 طلا، ا نقره و 1 برنز در مکان سوم ایستاد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.