به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری پنجشنبه شب در بازدید از ایران خودروی تبریز افزود: صنایع بزرگی همچون این مجموعه که زمینه تولید، اشتغال و کارآفرینی را فراهم کرده و باعث رونق اقتصادی می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در شرکت ایرن خودروی تبریز وجود دارد ابراز امیدواری کرد با راه اندازی خط رنگ و بدنه شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور باشیم.
وی با بیان اینکه همه خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد به فروش رسیده است، اظهار داشت: خودروهای پیش فروش شده باید در اسرع وقت رفع نقص شده و با نرخ مصوب به مالکین تحویل داده شود.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه 500 خودرو در ایران خودروی تبریز تحویل مشتریان عزیز شود.
شریعتمداری تشریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها ، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.
وی مطرح کردن بحث ظن به احتکار خودرو در این شرکت را غیر کارشناسی و غیرحرفه ای عنوان کرد و با رد این موضوع ، گفت: در بحث خودروهای پرتیراژ هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و وقفه در تحویل خودرو ها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات ریز مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودرو ها بود که عمدتا وارداتی هستند.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو ها آغاز خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به تولید افزون بر یک میلیون و 500 هزار خودرو در خودروسازی ها که به گفته وی بخش اعظم آن در ایران خودرو تولید می شود، گفت : وجود تعداد معدودی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع را که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند، مورد بی مهری قرار داد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.