معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX در تبریز گفت: ضروری است شبکه‌های نوآوری و فناوری نقش برجسته‌ای در برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، علی جهانگیری در جمع دبیران کمیته‌های تخصصی این نمایشگاه اظهار کرد: زون‌بندی‌های تخصصی از دیر باز از جمله ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه بوده و باید امسال نیز با همکاری متولیان هر زون و شبکه‌های فناوری شاهد ارتقاع سطح کمی و کیفی نمایشگاه باشیم.

وی خواستار بررسی آخرین وضعیت طرح‌های برگزیده این نمایشگاه در طول سال‌های گذشته شد و گفت: انتظار داریم هرچه سریع‌تر سرنوشت طرح‌های برگزیده دوره‌های گذشته بررسی و در قالب گزارش اجمالی ارائه شود تا بتوانیم از افراد توانمند شرکت کننده در سال‌های گذشته در روند اجرای نمایشگاه کمک بگیریم.

معاون اقتصاد استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از حضور مقامات ارشد کشوری در آیین اختتامیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: گفت‌وگوهایی درباره حضور و بازدید مقامات ارشد کشوری در حال انجام است و در آینده نزدیک جزئیات حضور آنها به صورت عمومی اطلاع رسانی می‌شود.

جهانگیری توجه به برون‌دادهای ملموس در این نمایشگاه را نیز متذکر شد و افزود: این نمایشگاه باید با تاکید بر تعامل بین عرضه‌کننده و خریدار تکنولوژی برپا شود و نتایج این اقدام شفاف در اختیار عموم قرار گیرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX  آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.