کلینیک «مشاوره اشتغال و توسعه کارآفرینی» دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی با هدف ارائه‌ی مشاوره در حوزه "اشتغال و توسعه کارافرینی" گشایش یافت. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در حاشیه افتتاح این کلینیک اظهار کرد: کلینیک مشاوره اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به تمامی دانشگاه‌ها و حتی دانش‌آموزان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد. 
میر نریمان یوزباشی برگزاری تور‌های فناوری، آشنا کردن جامعه‌ی مخاطب با محیط‌های جدید کارآفرینی و... را از جمله فعالیت‌های این کلینیک دانست و گفت: اولویت اول این کلینیک، ارایه خدمات به کارآفرینان برخاسته از دانشگاه جامع علمی و کاربردی و همچنین افرادی است که فعالیت‌های کارآفرینی خود را از صفر شروع کرده و در عرصه کارآفرینی خوش درخشیده‌اند. 
یوزباشی افزود: ارایه مشاوره توسط کارآفرینان موفق، اساتید کارآفرینی و مدرسان کارآفرینی، پخش فیلم‌های مربوط به توسعه اشتغال و کارآفرینی و... از جمله فعالیت‌های این مرکز است. 
وی با بیان این‌که اطلاع‌رسانی‌های لازم در رابطه با این کلینیک متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: تمامی راه های ارتباطی در این رابطه فراهم بوده و این کلینیک از روزهای گذشته نیز فعالیت های خود را پیگیری می‌کرد، اما از امروز بصورت رسمی و تشریفاتی افتتاح می‌شود. 
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان این‌که این کلینیک را با اهداف خوبی ترسیم کرده ایم و طبق تجربیات خود و مشاوران خبره، نتایج خوبی را در این رابطه پیش‌بینی می‌کنیم، افزود: در این کلینیک کارگاه‌های آموزشی در حوزه تجاری‌سازی فناوری، تجارت اینترنتی، بازاریابی، بازار بورس سرمایه و... برگزار می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.