باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، معاونان ورزش استان‌های آذربایجان‌غربی و اردبیل جلسه هماهنگی سی و سومین دوره اول دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با حضور ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و معاونان ورزش استان‌های غربی و اردبیل امروز برگزار شد.

در این جلسه بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری های نزدیک مسئولان سه استان میزبان تور، گفت: مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان دو استان آذربایجان‌غربی و اردبیل همانند استان آذربایجان‌شرقی با ابلاغ جناب آقای داورزنی معاون محترم وزیر جزو چارت تشکیلاتی تور سی و سوم خواهند بود و این نشان می‌دهد که هر سه استان در برگزاری این دوره از تور سهیم هستند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 18 تیم خارجی برای حضور در تور سی و سوم، ادامه داد: در دوره گذشته تور 9 تیم خارجی شرکت داشتند اما تا به امروز ما حضور 14 تیم خارجی را در تور سی و سوم قطعی کرده‌ایم و با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم، احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

بهتاج عنوان کرد: در تلاش هستیم تا از لحاظ کمی و کیفی، تور امسال را بهتر از سال‌های قبل برگزار کنیم. اگرچه در حال حاضر وضعیت ارزی مناسب نیست اما باید تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان را در شکلی آبرومندانه برگزار کنیم و بار دیگر توان و امنیت کشور را نشان دهیم.

به گفته بهتاج، کاروان تور سی و سوم را 400 ورزشکار، مربی، سرپرست، مکانسین و کمیته‌های برگزاری شامل داوران و ... همراهی خواهند کرد.

در این جلسه همچنین برادران معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی از دو مرحله تور سی و سوم، گفت: میزبانی استان اردبیل و شهرهای بین مسیر تبریز - سرعین و بالعکس با توجه به بهبود وضعیت جاده‌ها بهتر شده و اگر مشکلی وجود داشته باشد تا آغاز تور برطرف خواهد شد.

وی افزود: هدف ما میزبانی شایسته برای این تور هست و تلاش می‌کنیم تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته میزبان شایسته‌ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور باشیم.

ایراندوست معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، یک رویداد مهم بین‌المللی است، اظهار کرد: از حدود یک ماه قبل جلساتی در استان آذربایجان غربی در خصوص میزبانی از دو مرحله تور برگزار شده و یکی از مصوبات شورای عالی ورزش استان، در خصوص همین میزبانی از تور بوده است. 

وی گفت: تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان یک رویداد مهم بین‌المللی است و لازم است که به بهترین نحو ممکن برگزار شود و من از طرف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آمادگی این استان را برای مشارکت در برگزاری این تور اعلام می‌کنم.

گفتنی است سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر 97 در شش مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول، رکابزنان مسیر تبریز - ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.

در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت‌کنندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد. مسیر بازگشت سرعین - تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد در مرحله ششم و پایانی، شرکت کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین شده را طی کنند تا چهره تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.