نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تکمیل و ساخت پروژه ورزشگاه 5000 نفری شهرستان اهر شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در بازدید از پروژه های حوزه ورزشی شهرستان های اهر و هریس گفت: با توجه به ضرورت اتمام پروژه ورزشگاه 5000 نفری اهر، متأسفانه با تمام تلاش های انجام شده،  این پروژه بزرگ ورزشی هنوز نیمه کاره رها شده و انتظار داریم هرچه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد. 
وی افزود: برای تکمیل پروزه نیمه تمام این ورزشگاه دو بار کتباً با وزیر ورزش و جوانان مکاتبه کرده ایم ولی متأسفانه با وجود دستور و تأکید وزیر برای اتمام این پروژه هنوز اقدامات عملی انجام نشده است. 
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه با وجود تلاش های انجام گرفته در زمینه ورزش و توسعه اماکن ورزشی، هنوز بسیاری از مناطق روستایی شهرستان های اهر و هریس از نعمت اماکن و تجهیزات ورزش در محرومیت بوده و برخی از اماکن ورزشی ایجاد شده نیز به دلیل عدم مکانیابی و نیازسنجی به موقع و درست غیر قابل استفاده هستند. 
وی در ادامه نقش بانوان و دختران را در صحنه های ورزشی و قهرمانی مثال زدنی برشمرد و افزود: مسئولان باید در حمایت از این قشر جامعه که علاوه بر حوزه ورزشی در تربیت جامعه نیز نقش بسزایی دارند تلاش مضاعف کنند و زمینه رشد و شکوفایی آنها را در زمینه های مختلف جامعه خصوصاً در حوزه ورزش مهیاء کنند. 
عبدالهی بر توجه ویژه مسئولان به حوزه ورزش و نشاط و سرگرمی در روستاهای شهرستان های اهر و هریس تأکید و خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان ها شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.