استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های استان برای ارایه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان پنج مرحله زاید در سیستم اداری خود را حذف کرده‌اند، گفت: جلب رضایت مردم موجب استحکام نظام و رضایت‌مندی شهدا و توشه آخرت مسئولان می‌شود .   
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان با تأکید بر حذف فرآیندهای زاید اداری برای جلب رضایت مردم و مراجعه‌کنندگان، اظهار کرد: بسیاری از ضوابط و دستورالعمل‌ها مربوط به دهه‌های گذشته بوده و امروز کارآیی خود را از دست داده‌اند .
 
وی بر لزوم کاهش فرآیندها و حرکت به سوی شفافیت و تکامل سامانه‌های اداری تاکید و بیان کرد: همه کارکنان باید آموزش‌های لازم برای کار با سامانه‌ها و شبکه‌های الکترونیک را برای خدمت‌رسانی بهتر به مراجعه‌کنندگان فرا بگیرند .
 
وی با ارایه مثال‌های مختلف از اشکالات برخی سامانه‌های اداری که منجر به بدبینی مردم و مراجعان شده است، یادآوری کرد: رویه‌های غلط این سامانه‌ها باید اصلاح شود و ارایه خدمات به مردم بر اساس خوش‌بینی و اعتماد باشد .
 
خدابخش با بیان اینکه سامانه‌ها برای سلامت و شفافیت سیستم اداری طراحی شده است، ادامه داد: باید در سامانه‌ها به نکات ریز و ظریف نیز توجه کرد و امکان اصلاح به نفع مراجعه‌کننده فراهم شود .
 
وی با اشاره به رشد سامانه‌ها و فناوری‌های پیشرفته و بهره‌گیری مردم از این فناوری‌ها در امور کاری و زندگی خود، افزود: با تسهیل برخی امور در سایه این فناوری‌ها و سامانه‌ها، حیات برخی سازمان‌ها در خطر بوده و در آینده این سازمان‌ها به همراه برخی شغل‌ها در جامعه حذف خواهد شد .
 
در این آئین، مدیران و دستگاه‌های منتخب استان که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند .
   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.