علیار راستگو روز شنبه در آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی تبریز به مناسبت هفته دولت افزود: مهمترین چالش فعلی کشور موضوع اشتغال بوده و باید با فراهم کردن شرایط و رفع ضوابط دست و پا گیر این مشکل را رفع کرد.
وی اساس حرکت در جوامع پیشرفته را توسعه بخش خصوصی اعلام کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت بالای بخش خصوصی می توان برخی از مشکلات مرتبط با حوزه اشتغال را حل کرد.
فرماندار تبریز یادآوری کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و فشارهای ناشی از تحریم ها اجرای هر طرحی با سختی های زیادی در تامین منابع مالی مواجه می شود.
راستگو ادامه داد: به طور قطع مسوولان مشکلات را می دانند چون که از خود مردم هستند و این مشکلات با وحدت، انسجام داخلی و صبر و همکاری مردم و مسوولان می تواند برطرف شود.
وی تاکید کرد: مهمترین و اصلی ترین هدف دشمنان نظام و انقلاب تفرقه افکنی و فاصله انداختن بین مسوولان و مردم است و همه باید هوشیار باشیم.
در این آیین یک واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی تبریز 4 با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی و مجموعه طرح های شرکت آب و فاضلاب تبریز با بیش از 150 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.