حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هریس به 13 شهریور سال 1370 روز تعاون اشاره کرد و گفت: تعاون و همکاری می تواند در جهت رشد و شکوفایی جامعه نقش بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: تعاون در اسلام جایگاه خاصی دارد و در همه امور همکاری، محبت و صفا و صمیمیت مطرح است.
وی گفت: در جهان امروز باید برای کسب توفیق و سرافرازی در کلیه مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی همکاری باشد و همواره بایستی آیه شریفه وَ تَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَی الگوی اعمال و رفتارانسانها باشد، تا بتوان به اهداف و مقاصد عالی دست یافت .
حجت الاسلام احمدی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت پیش نیاز و لازمه همه فعالیت‌های فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.
وی ادامه داد: امروز در سایه تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و امینتی، کشورما امن ترین کشور دنیاست و مردم نه تنها از امنیت کامل برخوردارند بلکه همگان احساس امنیت نیز می کنند.
امام جمعه هریس افزود: برآیند افکارعمومی نشان می دهد که پلیس با توجه به عملکرد خویش در بین سازمان ها از اعتماد عمومی بیشتری برخوردار می باشد و این بزرگترین سرمایه برای پلیس است.
خطیب نمازجمعه با تاکید بر همکاری مردم با پلیس افزود: مردم باید در همه زمینه ها با پلیس همکاری نزدیک داشته باشند و در سایه همکاری متقابل پلیس و مردم جامعه از ضریب امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود.
حجت الاسلام احمدی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان پلیس انقلاب دارای چند ویژگی مهم از جمله نشات گرفته از ایمان و معنویت، داشتن اعتقاد راسخ، داشتن عزت نفس، نسبت به مردم مهربان و دلسوز بودن، امین مال و جان و آبرو و حیثیت مردم بودن است.
/3071/7227
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.