به گزارش ایرنا، جان توشاک پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی در جمع خبرنگاران افزود: در بازی امروز خیلی خلق موقعیت کردیم و فرصت های زیادی ایجاد کردیم و اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم در پایان نیمه اول بازی با دو یا سه گل به پیروزی دست می یافتیم.
توشاک خاطرنشان کرد: در هر رشته ورزشی مثل فوتبال، بوکس و غیره زمانی که حریف شما زمین می‌خورد، شما باید کارش را تمام کنید و اجازه ندهید که بایستد و جبران شکست کند.
وی با اشاره به اینکه اگر با برد به تعطیلات برویم به نفع ما است، عنوان کرد: بعد ازتعطیلات بازی جام حذفی را در پیش داریم و بعد آن هم بازی خارج از خانه کار سختی خواهد بود.
سرمربی یتیم سرخ پوشان تبریز اظهار داشت: به نظرم مشکل تیم ما امروز ذهنی بوده و با توجه به اینکه تیم حریف امروز خیلی خوب کار کرد ولی ما فرصت‌های زیادی از دست دادیم.
وی در خصوص عدم به کار گیری سوگیتا در لیست یازده نفره گفت: فوتبال یک بازی 11 نفره نیست بلکه یک بازی فوتبال 14 در مقابل 14است؛ سوگیتا امروز در بازی تغییری که ما می‌خواستیم را ایجاد کرد و حتی می‌ توانست شانس گلزنی داشته باشد همانطور که میدانید در 90 دقیقه 14 بازیکن بازی می‌ کنند.
وی درباره وضعیت فورستر نیز تاکید کرد: هری فورستر یک مشکل بدنی دارد و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است چون یک مصدومیت داشت و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده، نمی توانیم به یک بازیکن مصدوم بازی دهیم.
توشاک در ادامه با توضیح این مسئله که بازیکنان در جریان بازی موقعیت‌هایی داشتنند که نتوانستند به نحو احسن استفاده کنند، یادآور شد: من شخصا ترجیح می دهم بازیکنانم از درون 18 قدم به گل زنی اقدام کنند چرا که این کار راحت تر است.
مربی تیم ماشین سازی نیز گفت: خوشحال هستم که سه امتیاز دربی در آذربایجان ماند.
یوسف بخشی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی به عنوان برادر بزرگتر ما می باشد کسب سه امتیاز بازی به نفع آذربایجان بوده تا تیم تراکتورسازی در جدول لیگ برتر فوتبال به رده های بالا نزدیک شود.
بخشی زاده اضافه کرد: معتقد نیستم که در طول بازی از لحاظ بدنی کم آورده باشیم بلکه از لحاظ نفر ضعف داشتیم که باید برای حل این قضیه تصمیم گیری شود و این اطمینان را به شما می دهم که برای هفته های بعدی اقدام خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه 2 گل خورده در بازی امروز مقابل تراکتورسازی را بدلیل اشتباهات فردی دریافت کردیم عنوان کرد: در کل از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم.
تیم تراکتورسازی با برد 2 بر یک امروز خود مقابل تیم همشهری اش در مجموع با کسب 9 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.
9853/528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.