به گزارش ایرنا، این بازی پنجشنبه با حضور نزدیک به 40 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره ) تبریز برگزار شد.
نیمه اول این بازی علی رغم اینکه تیم تراکتورسازی مالک توپ و میدان بود، نتوانست از موقعیت های بدست آمده استفاده کند و هر دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم شاگردان توشاک با روحیه مضاعف وارد میدان شدند و با انجام حملات پی در پی در دقایق 48 توسط آنتونی استوک و 60 بازی توسط کاپیتان شجاعی به گل های پیروزی دست یافتند.
اما این پایان کار نبود و عرفان افراز، تعویضی آخر ماشین سازان، تک گل تیمش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود تراکتورسازان تمام شود.
به گزارش ایرنا، اشکان دژاگه دقیقه 1+45 از تراکتورسازی و مسیح زاهدی دقیقه 63 از ماشین سازی کارت زرد گرفتند.
همچنین یوکیتا دقیقه 64 با اسماعیلی فر، هری اروین دقیقه 81 با آنتونی استوک و احسان پهلوان دقیقه 85 با اشکان دژاگه برای سرخ پوشان تبریزی و صادق رضا نیا دقیقه 54 با احمد رضا زنده روح، حسین ابرقویی دقیقه 70 با توحید غلامی و عرفان افراز دقیقه 87 با محسن یوسفی برای سبز قبا ها به میدان رفتند.
تیم داوری این بازی را علی صفایی، محمد رضا مدیر روستا، سید اسد حاج محمدی، کوپال ناظمی و مسعود فلاح بر عهده داشتند.
از حواشی این بازی می توان به تجلیل از هواداران نمونه در بین نیمه توسط هوشنگ نصیر زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی اشاره کرد.
با این نتیجه تیم تراکتورسازی با 9 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم ماشین سازی با 4 امتیار در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.