علی نیک رزم امروز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به اینکه دو سال قبل هم تبریز میزبان این مسابقات بود، افزود: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشوری بادی کلاسیک، فیزیک اندام و پرورش اندام نیز به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: وزن کشی مسابقات دیروز چهارشنبه در سالن ورزشی فتح خیبر انجام گرفت و امروز به دلیل تراکم کاری، رقابت های دو رشته بادی کلاسیک و فیزیک برگزار شد و فردا جمعه نیز پرورش اندام برگزار خواهد شد.
وی همچنین تعداد شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام را 530 نفر از بیست و هشت استان اعلام کرد و یادآور شد: سومین دوره مسابقات بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام انتخابی تیم ملی برای مسابقات اسپانیا خواهد بود، ضمن اینکه اردوی تیم ملی نیز در تبریز برگزار خواهد شد.
رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی اظهار داشت: این مسابقات در چهارچوب قوانین فدراسیون انجام می گیرد و کاپ آزاد نیست و به نفرات اول تا سوم این دور از مسابقات حکم و مدال اهدا خواهد شد.
سومین دوره مسابقات قهرمانی کشوری پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک از هشتم تا نهم شهریور ماه در سالن شهید اقدمی تبریز در حال برگزاری است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.