مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) آخرین شرایط این ورزشگاه در آستانه برگزاری دربی تبریز را مورد ارزیابی قرار داد.
 
محمدرضا زنوزی مطلق، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ضمن بازدید از بخش های مختلف این ورزشگاه و ارزیابی تسهیل شرایط برای حضور هواداران پرشور فوتبال استان، با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز طی این بازدید با پیگیری موضوع رفع نواقص و ایرادات موجود، بر لزوم تسهیل شرایط برای حضور راحت تر هواداران در دیدار های خانگی تراکتورسازی تاکید کرد.
 
گفتنی است، مهندس زنوزی طی ماه گذشته نیز طی بازدید از ورزشگاه یادگار امام (ره) دستور بازگشایی جاده اختصاصی هواداران را صادر و بخشی از هزینه های اجرای این پروژه را بر عهده گرفته بود و آن را عملی کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.