به گزارش ایرنا، طاهر موهبتی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح دو طرح عمرانی در عجب شیر از حذف دفترچه بیمه سلامت در 601 بیمارستان دولتی خبر داد و گفت: تحقق سازمان الکترونیک یکی از اصلی ترین برنامه های بیمه سلامت ایران در سال جاری است.
وی ادامه داد: بخش دوم برنامه حذف دفترچه در بیمارستان هم اکنون در 249 بیمارستان در حال اجرا بوده و تلاش‌ می کنیم به سمت دیجیتالی کردن تمامی فرایند ها حرکت کنیم.
وی با اشاره به پوشش بیش از 40 میلیون نفری بیمه سلامت در کشور افرود: سازمان بیمه سلامت در پنج سطح صندوق کارکنان دولت با 700 هزار نفر عضو، خانواده شهدا، دانشجویان، طلاب و بهزیستی با یک میلیون و 300 هزار نفر عضو، صندوق روستاییان با 22 میلیون نفر و صندوق بیمه سلامت همگانی با 14 میلیون و شش هزار عضو ارائه خدمات می کند.
مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه نزدیک به 54 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: این تعداد شامل جمعیتی بالغ بر دو میلیون و 200 هزار نفر بوده و با حدود سه هزار موسسه (حدود 90 درصد موسسات) طرف قرارداد هستیم و 66 دفتر پیشخوان خدمات بیمه در سطح استان ارائه خدمات می ‌کنند.
وحید مجیدی، با اشاره به تراز کلی استان گفت: هشت هزار و 800 میلیارد ریال به موسسات مختلف پرداخت شده است. وی همچنین از کلنگ‌ زنی 6 پروژه در سال گذشته در شهرستان ‌های ملکان، عجب شیر، چاراویماق، کلیبر، سراب خداآفرین خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با 25 میلیارد ریال هزینه کرد به بهره برداری رسیده اند.
به گزارش ایرنا،سازمان بیمه سلامت ایرانیان با مصوبه مجلس شورای اسلامی و طبق برنامه ششم توسعه سال گذشته از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منفک و به وزارت بهداشت و درمان ملحق شد.
در این مراسم دو طرح عمرانی و خدماتی شامل کارخانه طلایه داران نفت کوثر(تولیدروغن) با اشتغال زایی 17 نفر به صورت مستقیم و صادرات به پنج کشور جهان و ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان عجب شیر با زیربنای 230 مترمربع با 28میلیارد ریال هزینه کرد بهره برداری شد.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.