به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامی روز چهارشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدای مراغه افزود: توطئه های دشمنان این مرز و بوم با اتحاد آحاد مردم و مسئولان و پیروی از دستورات رهبری، شکست خواهد خورد.
وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی سخت تر و خطرناک تر از جنگ نرم است ادامه داد: فرماندهان این جنگ نوین نه در پشت خاکریزها بلکه در اتاق های شیشه ای عملیات های اقتصادی را هدایت می کنند.
وی اضافه کرد: مسئولان در جامعه کنونی به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی وظیفه ای سنگین برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دارند.
وی گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود اقتصادی در جامعه و کشورمان، تشخیص توطئه های دشمن با عمل کردن به منویات و رهنمودهای آگاهی بخش رهبر انقلاب است.
وی افزود: با توجه به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال تغییر رفتار جمهوری اسلامی بوده لیکن هوشیاری و درایت مردم و مسئولان خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است.
وی اضافه کرد: مسئولان نیز باید با حرکت در مسیر انقلاب و رهبری ادامه دهنده راه شهدا باشند و در خدمتگزاری به مردم بیش از پیش تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور مردم، مسئولان و یگان های منتخب نظامی و انتظامی برگزار شد مزار شهدای مراغه، غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
این شهرستان در دوران دفاع مقدس بیش از یک هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.