صحیفه امام خمینی (س)

  • عنوان پاسخ به نامۀ یک خانم فداکار؛ قبول هدیۀ ایشان و اهدای دوبارۀ آن
  • محل تهران، جماران
  • مناسبت
  • تاریخ
  • موضوع پاسخ به نامۀ یک خانم فداکار؛ قبول هدیۀ ایشان و اهدای دوبارۀ آن
  • حضار جعفری، زهرا

[بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم. به نام خداوند بخشندۀ مهربان

خدمت رهبر کبیر انقلاب و نایب بر حق امام زمان سلام؛ امیدوارم این سلام گرم و ناقابل من را که از فرسنگها راه دور می‏آید بپذیری. سلامی مملو از مهر و محبت؛ سلامی که از اعماق قلبم برمی‏خیزد و به سوی شما می‏آید. سلامی که از این تونلهای پر پیچ و خم جاده‏ها گذشته و هزاران خاطره‏های گوناگون در برگرفته و برای شما بازگو می‏کند. سلامی که از وجود اینجانب به شما امام عزیز گزارشها می‏دهد. ان‏شاءاللّه‏ که حالت خوب بوده و در پناه ایزد متعال به سلامتی هر چه تمامتر زندگی کنی و در پناه امام زمان خوش و خرم باشی. من زنی 32 ساله هستم که شش دختر دارم. من گردنبندی که از دسترنج خودم تهیه کردم، می‏خواهم برای شما بفرستم؛ امیدوارم که قبول فرمایید.

امام عزیز، ما شما را خیلی دوست داریم و خیلی دلمان می‏خواهد شما را زیارت کنیم ولی چون نمی‏توانیم به دیدن شما بیاییم می‏خواهیم یک چیزی از شما داشته باشیم. از شما خواهش می‏کنیم که جواب نامه را به دست خودت برایمان بفرستی و همراه آن یک دعا برایمان بنویس که بخوریم تا سلامت باشیم. دیگر عرضی ندارم جز سلامتی شما.خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار، از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزای.

26/4/62 ـ به امید پیروزی اسلام ـ زهرا جعفری]

 

بسمه تعالی

خواهرم، نامۀ محبت‏آمیز و هدیه‏ای که فرستاده بودید واصل شد. از شما تشکر می‏کنم و امیدوارم خداوند متعال شما و فرزندانتان را سلامت و عافیت و سعادت دین و دنیا و آخرت عنایت فرماید. چون میل دارم که خود شما از هدیه که برای من فرستاده‏اید و آن را قبول نموده‏ام استفاده کنید، لهذا برای شما فرستادم. والسلام علیک و رحمة‏اللّه‏.

روح‏اللّه‏ الموسوی الخمینی