پاسخ اصفهانیان به پرسش خبرنگاران در خصوص تغییر داور بازی پرسپولیس: به شما مربوط نیست!

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید که دلیل تغییر داور دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را نمی‌گوید، چون دلیلی برای این کار پیدا نمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ با اعلام کمیته داوران، پیام حیدری به جای علی صفایی به‌عنوان داور وسط دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان انتخاب شد تا در فاصله دو روز مانده تا این مسابقه کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر داور این مسابقه بگیرد.
علی صفایی هفته گذشته قضاوت بحث برانگیزی در دیدار دو تیم سپاهان و پیکان داشت؛ با این حال برای قضاوت دیدار پرسپولیس انتخاب شده بود.
فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در مورد دلیل عدم انتخاب فغانی برای یک بازی مهم در هفته چهارم گفت: مگر باید دلیل بگوییم؟
وی ادامه داد: ما حرکت ها و برنامه های خودمان را داریم و براساس عملکرد داوران تصمیم می گیریم. مگر ما در مورد ترکیب تیم ها که مربیان انتخاب می کنند، حرف می زنیم.
اصفهانیان در ادامه در خصوص اینکه چرا در فاصله دو روز مانده تا آغاز دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان داور این مسابقه تغییر کرد، گفت: اشکال ندارد در این مورد هم ما نباید توضیح بدهیم وگرنه هر روز باید در مورد تصمیماتی که می گیریم به همه توضیح بدهیم. مربی ممکن است در لیست 11 نفره خود قبل از آغاز بازی تغییر ایجاد کند و ما هم این کار را کرده ایم.
رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که دو تیم اصفهانی از انتخاب کاظمی انتقاد کرده اند، افزود: ما تحلیل خودمان را داریم. همه این موارد بررسی می شود و بر اساس آن تصمیم می گیریم. خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیافتد. همه از دیدگاه خودشان این مسئله را می بینند و ما هم از نگاه خودمان به این مسائل نگاه می کنیم و تصمیم می گیریم.
اصفهانیان که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است در مورد قرارداد کی روش واینکه این چهره در جام ملت های آسیا مربی تیم ملی خواهد بود یا خیر، بیان کرد: آقای کی روش دارد کار خود را انجام می دهد. البته بیشتر در این مورد آقای تاج در جریان است. الان در حال کار هستند ولی هنوز این مسئله در هیئت رئیسه مطرح نشده و بهتر است از آقای تاج در این مورد بپرسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید