به گزارش ایرنا 'محمدرضا مزیدی' روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه ملزومات ازدواج که تا 27 مرداد در محل دائمی نمایشگاههای استان برپاست افزود: چند سالی است معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی وارد شده و اکنون دغدغه پیشگیری اجتماعی را دارد و در این زمینه فعالیت‌های مختلفی انجام داده است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی یزد با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح در حوزه مطالعات اجتماعی، بحث‌های مرتبط با مهارت‌های خانواده است که منجر به اختلافات خانوادگی، نزاع و درگیری، طلاق عاطفی و واقعی می‌شود، گفت: نیروی انتظامی با دایر کردن مراکز مشاوره در کل استان‌های کشور، برای آموزش و ارتقای سطح مهارت‌های زندگی اقدام کرده است.
مزیدی بیان کرد: در پنج ماه نخست امسال بالغ بر هفت درصد پرونده‌هایی که به کلانتری‌ها ارجاع شده، به مصالحه منجر شده است.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در نمایشگاه ملزومات ازدواج، غرفه خدمات مشاوره‌ای را به طور رایگان برپا کرده و مرکز مشاوره نیروی انتظامی در ابتدای خیابان مهدی نیز برای ارائه خدمات مشاوره در خدمت عزیزان است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی سه نفر مشاور با تحصیلات فوق لیسانس و دکترا به صورت پاره وقت استخدام می‌نماید که در غرفه این نمایشگاه نیز ثبت نام از متقاضیان انجام می‌شود.
این نمایشگاه با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، شبکه فعالان ازدواج شفا، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل بهزیستی یزد، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و شرکت نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی منطقه یزد برپا شده است.
در این نمایشگاه ملزومات ازدواج و از جمله مبلمان، وسایل آشپزخانه، لباس عروس، آینه شمعدان و... به نمایش در آمده است.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.