به گزارش خبرنگار ایرنا سید موسی خادمی روز سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه در سالن جلسات استانداری بیان کرد: تامین زمین و حمایت برای سرمایه گذاران دارای اهلیت در استان اصل مهمی است.
وی افزود: اگر کسی در استان متقاضی سرمایه گذاری باشد مورد حمایت قرار می گیرد و زمین مورد نیاز در راستای اشتغالزایی در اختیار وی قرار می گیرد.
خادمی اظهار داشت: هر سرمایه گذاری که دارای اهلیت باشد هیچ مشکلی جهت واگذاری زمین وجود ندارد اما زمین ها را نباید به افراد ناتوان تخصیص داد.
وی ادامه داد: از طرفی زمین های در اختیار استان محدود است و از منابع نسل آینده به شمار می رود و ما حق نداریم بدون محاسبات لازم واگذار کنیم و به هر طرحی در حد مورد نیاززمین واگذار شود.
استاندار لرستان گفت: در راستای پیشگیری از زمین خواری و مشکلات دیگر شورای توسعه و برنامه ریزی با در نظر گرفتن هر 2 بعد مطلب نقطه بهینه را در نظر می گیرد.
وی افزود: باید کمیته ای تشکیل شود و اراضی واگذار شده ای که تا به حال سرمایه گذاران اقدامی جهت انجام طرح مدنظر انجام نداده اند احصاء و شناسایی شوند و پس از رفع تصرف به سرمایه گذار دارای اهلیت ارائه شوند.
استاندار لرستان اظهار داشت: حدود 2 هزار و 500 تا سه هزار طرح در دست اجرا در لرستان وجود دارد.
وی افزود: امسال نیز با مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی کشور با دستور مقام معظم رهبری تسهیلات بیشتری برای افراد متقاضی طرح های عمرانی در نظر گرفته شده و اماکن تغییر کاربری در صورت لزوم وجود دارد.
استاندار لرستان گفت: امسال طرح های نمیه تمام بیشتری در سطح استان واگذار می شود.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.