به گزارش سه شنبه ایرنا، مهدی اقبال در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آباده افزود: روند خدمات رسانی بهینه این اداره کل به مردم فهیم استان، حاصل بهره گیری از رؤسای کوشا و مدیریت مطلوب آن ها بر مجموعه تحت مدیریت است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس در ادامه شفافیت حاصله و سیستمی شدن فرایندهای ثبتی را نتیجه تحولات گسترده در پیکره این اداره ها دانست و نتایج آن را برای جامعه ملموس و محسوس برشمرد.
وی ادامه داد: امروز شاهد بازشناسی اداره های ثبت به عنوان اداراتی متحول در زمینه ارائه خدمات به مراجعین هستیم و این اداره ها در بهره گیری از تحولات بنیادین در انجام فرایندها پیشرو هستند.
وی با اشاره به لزوم شتاب بخشی و تسهیل در انجام امور مراجعه کنندگان از رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آباده خواست تا ضمن ایجاد محیطی آرام و همدلی هر چه بیشتر در این مجموعه در پیگیری امور مردم به بهترین شکل تلاش کند.
فرماندار آباده نیز در این آیین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی گفت: مجموعه اداره های شهرستان باید با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را برای رشد و توسعه شهرستان و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار گیرند.
محمد اسدالهی تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعه کنندگان و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم را از نکات مهم در این راستا برشمرد.
در این آیین از خدمات حمید ستاری رئیس سابق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آباده قدردانی و عبدالحمید باغبان به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.
شهرستان آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
9864/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.