جی پلاس؛

هنرمندان از دختران اینلاین هاکی حمایت کردند

تیم ملی اینلاین هاکی زنان ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی کره جنوبی به حمایت و پشتیبانی مالی مردم و اسپانسرها نیاز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دختران تیم اینلاین هاکی که پیش از این در دو دوره از رقابت‌های آسیایی رتبه سوم را از آن خود کرده‌اند، می‌گویند که این بار نیز هدف‌شان کسب مقام اول تا سومی در این رقابت هاست.

تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایرن

گروه پشتیبانی این تیم با شعار «مبارزه از من، حمایت از تو» از مردم و شرکت‌ها دعوت کرده‌اند تا برای تامین هزینه‌های سفر به کره جنوبی و شرکت در مسابقات در کمپین حمایت از تیم اینلاین هاکی زنان شرکت کنند.

اینلاین هاکی زنان ایران اولین بار در سال ۱۳۸۳ راهی مسابقات آسیایی شد. اما ورزشکاران این رشته هشت سال بعد در رقابت هایی فی‌چین ۲۰۱۲ اولین مدال را با کسب رتبه سوم به خانه آوردند و پس از آن نیز در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۶ لی‌شویی مقام سوم را کسب کردند.

تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایرن

گروه پشتیبانی اینلاین هاکی می‌گوید که پیش از این نیز تیم ملی با جذب اسپانسر و کمک‌های مردمی و کمک فدراسیون اسکیت به مسابقات اعزام می‌شد. این گروه هزینه بلیط هواپیما، لباس فرم و خوراک را از عمده هزینه‌های سفر این ورزشکاران بر شمردند.

حمایت از تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایران

برخی از هنرمندان و بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر ایران از جمله رویا نونهالی، شهره سلطانی، ویشکا آسایش، شقایق دهقان، شقایق فراهانی و الهام پاوه نژاد تا کنون به کمپین حمایت از دختران تیم اینلاین هاکی پیوسته‌اند.

پیش تر کاوه صدقی، رییس کمیته اینلاین هاکی و سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی از محدودیت های مالی فدراسیون اسکیت و تلاش برای کمک گرفتن از اسپانسرها با هدف ارتقاء کیفیت اردوها و اعزام خبرداده بود. چهارمین دوره از مسابقات آسیایی اینلاین هاکی بانوان، شهریور ماه امسال در شهر ناموان کره جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش جی پلاس؛ با وجود فعالیت‌های داوطلبانه مسئولان این تیم، فدراسیون اسکیت  نتوانسته کمکی به اعزام دختران ایرانی به مسابقات آسیایی کند. حتی وزارت ورزش هم واکنشی درباره این موضوع نداشته و کماکان فعالیت داوطلبانه دختران هاکی باز برای رفتن به مسابقات آسیایی ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید