به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در مریوان به خبرنگاران اعلام کرد: گروهک های تروریستی با اعمال خود و نا امن کردن کردستان مانع بزرگی در توسعه متناسب این استان بوده اند.
وی با بیان اینکه گروهک های تروریستی به دنبال توسعه کردستان نیستند، اظهار داشت: آنها درصدد ایجاد نا امنی، خون و خونریزی و ممانعت از توسعه اقتصادی استان هستند.
مرادنیا با محکوم کردن حمله اخیر گروه تروریستی به یک پایگاه نظامی در مرز مریوان تاکید کرد: مردم نباید اجازه دهند فضای سیاسی و امنیتی بر استان حاکم شود و در راستای چنین جریاناتی قرار گیرند.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: پروژه پتروشیمی کردستان در هفته دولت در شهرهای بانه، مریوان، سروآباد و سقز افتتاح می شود.
وی با اشاره به تهیه گزارشی از آب شرب روستای تازه آباد مریوان و وضعیت نامناسب آن گفت: به فرماندار مریوان دستور داده شده تا مشکل آب شرب این روستا را در زودترین زمان ممکن حل شود.
استاندار، نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از مسئولان این استان روز دوشنبه به شهرستان مریوان سفر کردند، حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای حمله تروریستی اخیر، عیادت از مجروحان این حمله تروریستی در بیمارستان فجر مریوان، شرکت در آیین آغاز عملیات ساخت یک دارالقران و یک باب مدرسه و بازدید از مرز خانم شیخان و باشماق و پروژه بخش خصوصی صنایع تبدیلی تولید آبمیوه و مالت از برنامه های این سفر یک روزه بود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.