مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: روستانشین‌های البرزی با ارایه طرح شغلی از تسهیلات ارزان قیمت اشتغال با کارمزد شش درصد و تا سقف ۵۰ میلیون تومان بهره‌مند می شوند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به لزوم حمایت ویژه از طرح های اشتغال زایی روستایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها گفت: ۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و مشاغل خرد تولید داخلی در سطح روستاهای استان البرز و همچنین شهرهای کمتر از ده هزار نفر اختصاص یافته است.

وی توانمندسازی مددجویان را مهم‌ترین برنامه خدمت رسانی درکمیته امداد عنوان کرد و افزود: روستانشینان البرزی با ارایه طرح شغلی از تسهیلات ارزان قیمت اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان بهره مند می شوند.

محمّدی فرد بانک‌های عامل اعطای تسهیلات اشتغال روستایی را کشاورزی، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینان امید و پست بانک اعلام کرد و گفت: باز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی شصت ماهه است و از منابع صندوق توسعه ملّی پرداخت می شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه در سال گذشته حدود هزار فرصت شغلی ایجادشده برای مددجویان از طریق کاریابی‌ها انجام‌شده است یادآور شد: طی سال ۹۶ سه هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان جویای کار البرزی از طریق بانک‌های عامل و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در مجموع رقمی معادل ۴۳ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت اشتغال‌ دریافت کرده اند.

وی با اشاره به برنامه این نهاد برای کمک به پایداری طرح‌های اشتغال گفت: کمیته امداد با نظارت بر نحوه اجرای طرح‌های اشتغال و ارایه راهنمایی های لازم شغلی و کمک به بازاریابی محصولات برای بالابردن ضریب موفقیّت نیازمندان در کسب و کار تلاش می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.