به گزارش روزشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد ،علی نمازی در ستاد درآمد و تجهیز منابع استان آماری به تفکیک در مورد درآمدهای عمومی،مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرایم و خسارت و درآمدهای متفرقه مطالبی ارایه کرد.
وی درآمد مالیات های مستقیم شامل حقوق بخش عمومی و خصوصی، مشاغل، مستغلات، ارث، نقل و انتقال سرقفلی، سهام و املاک، حق تمبر، سفته و اوراق بهادار را یک هزار و 520 میلیارد ریال ذکر کرد که 23 درصد نسبت به میزان مصوب کسری دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد ، میزان مالیات‌های غیرمستقیم اعم از مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره گذاری و نقل و انتقال اتومبیل و... را 950 میلیارد ریال ذکر کرد و ادامه داد: این مبلغ در قیاس با میزان مصوب 43 درصد کاهش یافته است.
دبیر ستاد درآمد استان یزد ، مبلغ عوارض خروج از کشور و جرایم رانندگی داخل و خارج شهر را در این مدت به ترتیب پنج میلیارد ریال و 18 میلیارد ریال ذکر کرد.
نمازی در ادامه نشست یادشده درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا‌های دستگاه های اجرایی را هم 90 میلیارد ریال ذکر کرد که این مبلغ نسبت به میزان مصوب، چهار درصد کاهش دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد اضافه کرد: درآمد وصولی در این مدت مشتمل بر 96 درصد درآمدهای مالیاتی، و سهم جرایم، خسارت، خدمات و فروش کالا حدود 4 درصد بود.
ستاد درآمد و تجهیز منابع یزد با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، رئیس شورای اسلامی استان، مدیرکل امور مالیاتی و سایر اعضا برگزار شد.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.